Stockholm Vasastan
Sankt Eriksgatan 105-107
08 410 51 780

Stockholm – Södermalm
Hornsgatan 116
08 – 33 77 88

Göteborg
Masthuggstorget 1
031-757 44 60

Hudiksvall
Hede-Finflovägen 12
0650-481 400

Linköping

Torvingegatan 1
013-474 99 50

Sollefteå – Citygallerian
Storgatan 54-56 Citygallerian
0620 – 665 000

Umeå
Formvägen 9B
090-200 40 70

Uppsala
Dragarbrunnsgatan 42
018-472 80 40

Örnsköldsvik
Härnösandsvägen 6
0660-24 04 10

Vanliga frågor:

Det beror på vilken butik du ska vända dig till. Butiken på St. Eriksgatan i Stockholm reparerar samtliga modeller och tiderna varierar normalt mellan 1-3 timmar på express eller ca 1-2 arbetsdagar på normalkö. I extrema fall kan tiderna öka om arbetsbelastningen skulle bli periodvis högre. Vi ger dig alltid en så nära tidsuppskattning som möjligt när du lämnar in i butik.

Vi brukar sikta på ca 1-3 dagar som standard men vid extrema fall där det finns mer att göra så kan tiderna öka en aning. I vissa fall när det handlar om enklare ärenden så kan vi till och med lösa det på samma dag. 

Det är inget krav när det kommer till vanliga garanti-arbeten eftersom vi kan kontrollera det mesta via ditt IMEI-nummer på telefonen. Däremot kan det hända att vi måste identifiera dig som ägare av telefonen om det handlar om exempelvis upplåsningar av google eller samsung-konton. Därför är det alltid bra att du har kvittot till hands när du lämnar in enheten till oss.

90 dagar som standard på delen vi byter ut om inget annat framkommer vid inlämning, utlämning eller på kvittot. Gäller det en Samsung eller Huawei så fortsätter fabriksgarantin också att gälla efter fullständig reparation.

Nej! Tyvärr det kan vi inte. Endast Apple kan hjälpa dig med det. 

Vi kan låsa upp Huawei och Samsung från Google-lås (FRP). Ta isåfall med kvitto och legitimation så hjälper vi er!

Tyvärr inte. Vi har för närvarande inget samarbete med något student-förbund, därför kan vi inte heller ge dig som student rabatt. Däremot så kan vi nästan alltid göra något åt priset när du reparerar flera problem samtidigt.

Ja! Om du behöver ett kostnadsförslag så ber vi dig komma in i butiken och lämna in telefonen för felsökning. Därefter kan vi ordna ett giltigt dokument åt dig som beskriver felet på telefonen och vilka åtgärder som måste göras.

OBS: Tänk på att vissa försäkringsbolag har egna verkstäder. Kolla alltid med ditt försäkringsbolag först.