Packa och skicka in din enhet
- Skriv ut orderbekräftelsen du fick på mail när du la beställningen på reparationen. Har du ingen skrivare så kan du också skriva ner order-numret på ett pappersark
- Skriv ner eventuell skärmlås-kod på lappen så att vi kan funktionstesta enheten efter reparation. (Har du en Huawei så går det också att lägga enheten i så kallad "Maintenance Mode" vilket gör att telefonen endast kan användas för funktionstest.
- Packa sedan telefonen tillsammans med orderbekräftelsen eller lappen med ditt ordernummer och låskod.
- Skicka in telefonen med valfritt fraktbolag till vår box-adress som du hittar längre ner på sidan.
- När vi har tagit emot enheten så reparerar vi den så snabbt vi kan och skickar sedan tillbaks den till dig med DHL till närmaste ombud. Det går också bra att få telefonen skickad till en företagsadress, isåfall kontakta oss efter att du har skickat in enheten.
Vi rekommenderar alltid att du skickar in enheten till oss i ett vadderat & rekommenderat brev via posten. Om du inte har möjlighet till det, packa enheten i en rymlig låda och fyll den med gott om pack-material så att inga ytterligare skador uppstår under transporten!
Skicka enheten till denna adress:
Nordic Mobile Service AB
Box 6162
102 33 Stockholm
Tack för att du väljer iFon!
