Garantier


Vi tillhandahåller garantiärenden för Samsung smartphones och Samsung suftplattor. Det innebär att såväl företag som privatpersoner är välkomna att vända sig till oss på Sankt Eriksgatan 105 i Stockholm med sina garantiärenden. Det går bra att komma in till butiken eller att skicka in enheter som garantiärenden. Alla Samsungreparationer görs i vår egen verkstad. Vi använder enbart original delar från Samsung.

Bra att veta:
Alla godkända garantiärenden är kostnadsfria.
Om enheten har yttre skador så som tillexempel en spricka eller skador på ramen så går det inte under garanti. Det är Samsung som har dessa riktlinjer.
Vid garantiärenden behöver vi ha inköpskvitto med datum och serienummer. Detta är för att vi ska kunna ge er en snabb och smidig reparation. Vid garantiärenden kommer alla enheterna att återställas. Gör därför en backup på den information som ni vill ha sparat innan ni lämnar in eller skickar in enheten till oss.
I vissa fall behöver vi specialbeställa delen som ska bytas ut. Då kan väntetiden vara någon extra dag.

Övriga garantier
Vi har 90 dagars garanti på delen vi byter ut i alla våra butiker. Detta gäller alla olika modeller och märken som vi reparerar. Vi utför reparationer på Samsung, Apple, Sony, HTC, Huawei, Nokia och Microsoft. Om du har en ovanlig modell eller ett ovanligt problem eller bara känner dig osäker på om vi kan hjälpa dig så är du välkommen att ringa eller mejla oss.

För mer information vänligen kontakta:
info@ifon.se
08-410 517 80
Besöksadress:
Sankt Eriksgatan 105
113 31 Stockholm

“Snabb och smidig service, jättenöjd!”

– Fadi, Cityhostel

“Fick min telefon lagad på en timme, Wow!”

– Chris, Specialtours